W dniach 23-24 marca 2017 roku w hotelu „Ameliówka” w Mąchocicach Kapitulnych odbędzie się II Konferencja „Forum Komunalnego” - Stowarzyszenia powołanego przez przedstawicieli kadry kierowniczej jednostek komunalnych (zakładów budżetowych i spółek).
W ramach Konferencji przewidziane są dwa kilkugodzinne szkoleniatematyczne, tj. „Rola i kompetencje menedżera w efektywnym zarządzaniu zespołem przez cele i motywowanie zespołu – szkolenie dla kadry zarządzającej w branży komunalnej" prowadzone przez dr Małgorzatę Iwanowicz oraz szkolenie prowadzone przez dr. prawa Henryka Palarza: „Umowa o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków" (cz. I. Omówienie wzoru umowy spełniającego wymogi, cz. II. Tryb zmiany lub przymuszenia do zawarcia umów, cz. III. Nielegalny–bezumowny pobór wody).
Konferencja będzie okazją do wymiany doświadczeń i poglądów pomiędzy przedstawicielami kadry kierowniczej jednostek komunalnych na temat zagadnień istotnych dla całej branży, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki wodociągowo-kanalizacyjnej.
I Konferencja Forum Komunalnego, która odbyła się jesienią 2016 r. cieszyła się dużym zainteresowaniem i uznaniem uczestników, więc jesteśmy przekonani że i tym razem Stowarzyszenie zapewni jej odpowiednią oprawę merytoryczną jak również integracyjną.
Tutaj można pobrać program konferencji
oraz wzór zgłoszenia uczestnictwa