II Forum Komunalne, 23-24 marca, Mąchocice Kapitulne

W dniach 23-24 marca 2017 roku w hotelu „Ameliówka” w Mąchocicach Kapitulnych odbędzie się II Konferencja „Forum Komunalnego” - Stowarzyszenia powołanego przez przedstawicieli kadry kierowniczej jednostek komunalnych (zakładów budżetowych i spółek).

W ramach Konferencji przewidziane są dwa kilkugodzinne szkoleniatematyczne, tj. „Rola i kompetencje menedżera w efektywnym zarządzaniu zespołem przez cele i motywowanie zespołu – szkolenie dla kadry zarządzającej w branży komunalnej" prowadzone przez dr Małgorzatę Iwanowicz oraz szkolenie prowadzone przez dr. prawa Henryka Palarza: „Umowa o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków" (cz. I. Omówienie wzoru umowy spełniającego wymogi, cz. II. Tryb zmiany lub przymuszenia do zawarcia umów, cz. III. Nielegalny–bezumowny pobór wody).

Konferencja będzie okazją do wymiany doświadczeń i poglądów pomiędzy przedstawicielami kadry kierowniczej jednostek komunalnych na temat zagadnień istotnych dla całej branży, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki wodociągowo-kanalizacyjnej.

I Konferencja Forum Komunalnego, która odbyła się jesienią 2016 r. cieszyła się dużym zainteresowaniem i uznaniem uczestników, więc jesteśmy przekonani że i tym razem Stowarzyszenie zapewni jej odpowiednią oprawę merytoryczną jak również integracyjną.

Tutaj można pobrać program konferencji
oraz wzór zgłoszenia uczestnictwa

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl